JA-woJOWnik JA-woJOWnik
78
BLOG

Czy Paweł Kukiz pogrzebie ideę JOW ?

JA-woJOWnik JA-woJOWnik Polityka Obserwuj notkę 0

Na jednomandatowych okręgach wyborczych zrobiła karierę Platforma Obywatelska (akcja 4 x TAK).

Potem odgrzał tę pieczeń nowy polityk w łonie JOW - Paweł Kukiz, który powołał do życia nowy element walki o JOW - "zmieleni".

Dzięki temu mógł ubiegać się o urząd prezydenta państwa.

Dodam, że udało mu się to, czego mi nie udało się - stworzył tak duży komitet wyborczy, który obsadził wszystkie kandydatury do sejmu i sam ten komitet wyborczy utopił poprzez formalny wybieg zgłoszeniamaksymalnie dwóch kandydatów na jeden mandat.

Gdyby mu zależało na JOW - miał możliwość wystawienia wszystkich kandydatów. Ale nie ma co marudzić - czy wygrana tych kandydatów pozwoliłaby uniknąć marazmu z TK i nieudolną parodią ciamajdanu.

TERAZ Pawel Kukiz ma możliwość postawienia na JOW - na ludzi, którzy chcą państwa obywatelskiego. Aby tak się stało - zarówno Narodowcy, jak i Kukiz'15 jako organizacje i stowarzyszenia polityczne muszą poprzeć Prawo i Sprawiedliwość. I to bezwarunkowo. Tylko zjednoczone działanie wszystkich, którym marzy się wolna Polska, jest w stanie obronić nas - obywateli polskich we własnym państwie przed rozbiciem.

Uważam, że Jarosław Kaczyński będzie wiedział, jak docenić ten gest.

 

 

JA-woJOWnik
O mnie JA-woJOWnik

Prawidłowe funkcjonowanie przedsiębiorstwa jest pochodną właściwych relacji społeczno-gospodarczych w państwie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka